Закрити

  Авторизація

Логін
Пароль
Запам'ятати на 2 тижні?

Забули пароль?
Якщо ви незареєстровані, пройдіть реєстрацію
Опитування
Опитування

Вам подобається оновлений портал?

Виставки
Виставки

5-7 листопада 2019 року

Україна, м. Київ,
Броварський проспект 15, ст. м. „Лівобережна”,

Міжнародний виставковий центр

5-7 листопада 2019 року

Україна, м. Київ,
Міжнародний виставковий центр,Броварський проспект, 15
Новини
Однією із найважливіших робіт при благоустрої або ремонті квартири є організація зручного й безпечного електропостачання. Перебудова особливо потребує заміни електротехнічної схеми у...

Івано-Франківський локомотиворемонтний завод, заснований ще у 1866 році, став першим в Україні з 60 підприємств, який отримав звіт з енергоаудиту, проведеного з ініціативи Німецького...

Більше новин за тегами
Статті

Електричний щит - це початок всієї електричної частини будівлі, і не важливо, що це - величезний завод у мегаполісі або скромний будиночок у селі. Скрізь є електричні щити

Більше статей за тегами
300
08.04.2015р.
«Енергоатом» звинуватив ЗМІ та еколога в поширенні проросійських публікацій про сховище ядерних відходів
Державне підприємство «Національна атомна енергогенерувальна компанія «Енергоатом» (НАЕК «Енергоатом») звинуватило низку українських ЗМІ в поширенні недостовірної інформації на російське замовлення та пригрозило повідомити про це Службу безпеки України. Про це йдеться у повідомленні прес-служби компанії.

 

В «Енергоатомі» стверджують, що 31 березня низка українських ЗМІ (зокрема «Коментарі», «Еспресо TV», ZIK, Gazeta.ua) поширили інформацію, що «гальмує роботу НАЕК «Енергоатом» щодо зменшення залежності атомної галузі від російського монополіста».

За основу названі ЗМІ взяли сюжет телеканалу NewsOne від 27 березня про будівництво сховища відпрацьованого ядерного палива (ВЯП) у зоні відчуження ЧАЕС, яке незабаром розпочне «Енергоатом».

В «Енергоатомі» звернули увагу, що канал NewsOne, який позиціонує себе як ресурс оперативної подачі новин, «не знайшов більш актуального інформаційного приводу, ніж заява президента «Енергоатома» від 26 січня поточного року».

Компанія визнає, що журналісти телеканалу подали декілька точок зору на це питання: «Журналісти NewsOne розпочали сюжет зваженими і фаховими коментарями справжніх експертів в ядерній галузі, які дали цілком позитивну оцінку планам України збудувати власне сховище відпрацьованого ядерного палива. Але раптово перед глядачем з'являється такий собі директор Київського еколого-культурного центру Володимир Борейко, який починає розповідати про «випадіння ядерних відходів» та «вилізання тритію». Наступним коментує тему ЦСВЯП широко відомий у нафтогазових колах директор Інституту енергетичних досліджень Юрій Корольчук. Розмірковуючи про відсутність досвіду в компанії «Holtec» та недосконалість її технологій, Ю.Корольчук повністю дискредитує себе як експерта».

У коментарі «Телекритиці» еколог Володимир Борейко відкинув звинувачення «Енергоатома» щодо власної некомпетентності та російського замовлення.

«Чиїм агентом мене за ці роки не називали! Всіх «зелених», які критикують чиновників, завжди називають агентами, – каже він. – Як фахівець я можу стверджувати, що на цей момент науці невідомо, скільки ядерні відходи можуть знаходитися під землею і яким може бути їх вплив. Тому будівництво такого могильника за 70 км від Києва – дуже ризикована справа. Розвинені країни ховають свої ядерні відходи в ізольованих місцях. Як еколог я перераховую свої аргументи, відповіді від «Енергоатома» на них я не почув».

У прес-службі телеканалу NewsOne «Телекритиці» повідомили, що журналісти каналу виконали свою роботу згідно зі стандартами журналістики. «Наш канал готується до ребрендингу та запуску студій. Ми із задоволенням запрошуємо представників «Енергоатома», які зможуть у прямих ефірах професійно представити свою точку зору, відповідаючи на запитання наших журналістів», – зазначили в прес-службі телеканалу.

Основні звинувачення від «Енергоатома» звучать не так на адресу телеканалу News One, як у бік інтернет-ЗМІ, які «цитують виключно негативні судження».

«Енергоатом» закликав журналістів ґрунтовно розбиратися в проблемі. «Звертаємось до журналістів, які раптом мають намір написати про атомну галузь, з великим проханням: перш ніж виконувати чиєсь замовлення, яке здається вам не таким вже й брудним, мовляв це екологи, а не якісь сепаратисти, розберіться в суті питання, поспілкуйтеся з колегами з ядерного пулу, їхнє коло не таке вже й обмежене», – йдеться у зверненні.

Експертами з проблем атомної галузі «Енергоатом» називає таких журналістів як Ігор Маскалевич («Дзеркало Тижня»), Олег Кільницький і Любомира Ремажевська (фрілансери), Сєвгіль Мусаєва-Боровик («Українська правда»), Олексій Єгоров і Роман Іванченко («Інтерфакс-Україна»), Артем Білоусов і Олександр Гречко (УНІАН), Інна Коваль (Forbes.ua), Євген Головатюк (Ліга.net), Ігор Яшкін (ІТАР-ТАРС), Анвар Деркач (екс-оглядач «Еспресо.TV»), Дмитро Рясний і Андрій Старостін («Коментарі»).

Нагадаємо, наприкінці січня деякі з цих журналістів заявили, що портал «Антикор» порушив стандарти ЗМІ і опублікував замовний матеріал «Чернобыль-2 подкрался незаметно. Сколько Украине осталось до ядерной катастрофы?», в якому Державне підприємство «Національна атомна енергогенерувальна компанія «Енергоатом» звинувачено у нехтуванні безпекою.

Джерело: «Телекритика»




Поділіться цією інформацією в соцмережах, дякуємо за популяризацію порталу:
Також Ви можете:

Додати до закладок Підписатись Версія для друку



Коментарів немає, будьте першими та розпочніть дискусію


   



При використанні матеріалів посилання на www.proelectro.info (для інтернет ресурсів з гіперссилкою) обов'язкове.